fanny och fanny :D

jag och fanny var på berga idag :)
fanny skulle rida moddan. 
men när vi kom dit så hade hon några och välja på.
och moddan va inte med så hon fick ta rosen :)
vi borstade och fixade och sen kom fanny på en jennyalisk idé.
hon tyckte jag skulle rida fanny :D
och de tyckte jag oxå. men jag ville inte fråga carro. 
men de gjorde fanny.
så i mjukisbyxor, gunullas skor, lånad hjälm och väst. 
red jag ut på mitt hjärta!
fina lilla pånifani :) <3
sen stog vi och betade medans resten red. 
för fanny hade en tappsko bak. 
men de va chill. för de va najs att bara p1a sig lite ute.
sen fotade och filmade jag fanny och rosen lite. 
men fannyhesten började tröttna lite så jag följde med mli och fuxmärta upp till stallet.
sen fixade vi iordning lite och åkte hem.
tacos och slutet på pearl harbor var vad som väntade.
de va najs som fan. sen såg vilite av sex and the city.
nu kollar fanny på nåt på tvåan XD om star wars i skogås.
nördigt tyckte jag så jag hittade en data.
vi ska se slutet på satc senare.
sen sova utan monster och spöken XD
wils kommer imorron :)
då ska vi sova utan monster igen!
haha, "här kommer jag och alla mina kompisar"
nu kom fanny och vill oxå skapa egen blogg. 
vi får väl se hur de blir med det. men ni lär ju märka de.
nu ska vi blogga i våran och lite så!
bilder på fannyhesten kommer senare. har ingen sladd hos madre :)

pusshäy

Kommentarer
Postat av: Fanny

gunullas ridskor måste vara ärkeskööna! :D

2009-04-10 @ 20:21:25
URL: http://fannyfiction.blogg.se/
Postat av: Anonym

gunullas ridskor måste vara ärkeskööna! :D

2009-04-10 @ 20:21:55
Postat av: jäni

hahah de kan du tro! jag måste fråga var hon köpte dom! och om dom fortfarande har kvar affärer från typ 0talet!

2009-04-12 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0