mådästy bläjs

jag klarade av skolan galant idag! inget ont nånstans!
de första som hände var i princip att jag och frida träffade ida i farsta strand :D de va kul! var så länge sen jag ens SÅG männsikan! så vi pratade lite om ströms och så. sen åkte vi och hon åt var sitt håll. men vi ska ju ses i helgen så de kändes ok :)
vi hade två små lektioner, en matte, som jag oh tove förövrigt var duktiga som få och kämpade på. och en med chny, jag säger inget mer, alltid lika oseriöst med honom. sen hade vi ju då ridning. jag var rät nervös innan... vafan, de är jag alltid. men de slutade med att jag skulle rida moddan. jag kände bara en sak...ÅHNEJ! för jag kan inte rida hurtiga hästar. asså nej. tog in henne gjorde iording henne, och kände sen nr vi skrittade ut att FUCK. de kommer gå så dåligt. hon låg verkligen i röven på hästen framför HELA tiden.
men sen när vi kom in i ridhuset och fick känna på dom lite på riktigt så kändes de bättre. dock långt ifrån bra! glöm inte det! vi gjorde lite galopp på volter och skänkelvikningar. hon örnade igenom dom till viss del. men jag blev faktiskt riktigt nöjd med några! om jag får vill jag ju fortfarande ha min lilla fannypåni imorron (a) men moddan va trevlig, henne siter jag gärna på fler gånger.
sen åkte jag och tove hem. vi väntade inte på karla och frida. jag kände att jag behövde komma hem, jag lagade ju mat och tog undan och hr just pluggat med bror. så jag kände att hem va en bra grej. så vi såg SÅKLART twi twi på tåget. och han sexytimeade med tove, är vi förvånade eller?

nu ska jag nog sätta på en film med zac eller rob, krypa ner i sängen, och snarra lite i mitt påskägg (a)
de blir fint. imorron äre sista dagen innan en lååång trevlig helg, ska träffa ida och peedu, rida, och tja, nåt mer :)
varning för långigt inlägg. ska försöka fixa en bild på moddan! men ni för bli glada utan hitills!

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0