najsday on its way

de ska tydligen bli fint väder idag!
jag hoppas som fan. för då kan jag sitta och chilla massa på balkongen och typ lyssna på musik! men först blir det lite "viktiga saker" ska handla lite i farsta. kläder och hörlurar! förhoppningsvis nån slags klänning till sommaren och långt linne från älskade gina XD haha.

har lånat "the holiday" av fanny, (eller de är linas, men men) hoppas den är bra, jag har höga förväntningar på den. jude law och sånna fina kompisar så måste den ju bli bra.

Jag har lyckats lirka till mig att stanna hemma från rättvik..! (yes yes yes) så jävla rätt att fanny kom på att vi skulle jobba och jag kunde då övertala mamma att ingen vill jobba ist för en på valborgshelgen. så nu ska jag bo hos fanny hela den helgen och det är älskvärt! Pappa är dock inte heller hemma så vi kanske sover hos han nån natt. om han inte hatar oss. men de får han inte.

vi ska snart bege oss. får se om jag hoppar av nånstans på vägen eller om jag hänger på till telefånelagningen.
 
två bilder på världens finaste <3 (foto. Travsara)

pusshäy

Kommentarer
Postat av: karla

fuuusk !! vill också inte till dalarna :(( men mamman har redan fixat biljetter och hela köret, så lilla karla är rätt körd :( fuck!

ensam hemma på vaborgshelgen hade jag lååååångt ifrån bangat på .. :(

2009-04-26 @ 18:20:10
URL: http://karlastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0