sallad och tv, smarre

sitter och kollar på disneychannel och äter godingsallad. fast kan knappt äta den för jag inte va så hungrig längre... ska snart gå till pappa så han får klia mig på ryggen (a) sen sova. och imorron blire förhoppningsvis skolan. för då får jag rida :D men inte fanny :'( ledsen i ögat blir jag nu... jag har ju knappt ridit nåra. och jag känner mig inte så taggad på nån faktiskt...bara fanny i princip. kanske kanske svarten. skulle vara kul att rida honom för carro. inte så kul att rida honom för gunulla liksom. annars har jag verkligen ingen aning... vixie verkade fin förut. men vafan vet jag?
alla bergas hästar verkar ha såmycket go i sig. och jag gillar sega små tomtar. (ge mig fanny!) men de löser sig.
längtar faktiskt till skolan. hör och fucking häpna. jaja, kanske nån liten update senare. troligen :)

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0