seg i huvet

låg nyss och läste linas kvällsbok, tvåan nu då ;)
dom böckerna är verkligen himla klockrena asså! älskar att läsa dom med jämna mellanrum.läste ut ettan igår, och böjade i söndags, jag är en liten läslus! ni älskar mig ändå ok?
jag gjorde matteprov idag, fick 16/22 alltså ett VG :) glad som en kotte för det! jag älskar mig själv för att nästan ha ig i nian och nu ha vg? whats up whit that liksom? var fick jag min hjärna ifrån? ;D jag ser det som nåt bra, så hej hopp liksom! sen när jag var klar med provet så fick jag leka tomte och dela ut massa godis till mina klasskamrater :D de va trevlans! haha agge, karamellkännaren! och mareng utan luktsinne :D
jag tror att tove tyckte jag var lite jobbig i skolan idag, men vafan?! jag va lite trött ok x) och hela växt och djurlivet satt vi och pratade med stefan (toves vän) i tele. vi gjorde nåt konstigt smurfsexljud XD och hade allmänt kul faktiskt! och när vi sitter där och smurfsexar så går kexie, tintin och hela världen förbi och stirrar, hejja oss :D
men vi är fina ändå!
sen efter skulan åkte jag och fanny och solade, eller fanny solade och jag kollade på henne ;) världens konstigaste bild på henne i solariet, och lite andra bilder på min mupptove kommer senare ikväll :)
sen åt vi en glass och åkte hem. puss på bästisfanny. vi gjorde fina planer för helgen oxå. de va trevligt. imorron blire ridning i skolan, jag längtar och hoppas på fanny :D hon är en fin påni... och jag vill rida henne *nickar*
skriver senare ikväll igen, och lägger upp bilder :)

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0