skolans tid är här

här sitter vi i skolan, kul vi har. mumma!
de va fiskpinnar till lunch, de va ok :) inte KALLA den här gången iaf... det va dom sist.
känner mig lite down sen jag läste min gamla blogg idag. asså... de va ju mcyket som var kul att läsa. men jag hade lite av en depperiod där.. med sebbe och så. och tja, de va lite jobbigt att inse att de just nu är ganska så exakt ett år sen. tiden har gått så fort och de är så synd. men de är inget att älta, gjort är gjort. behövde bara skriva de!

jag och tove va mindre duktiga på att plugga på håltimmen, så jag får ta åsas vrede senare, nör jag för fanny skull stannar på en EXTRA timme med asli. blääääk. men vi va iaf grymmiga på djurkunskapen, nästan alla instuderingsfrågor om brunst klara på 20 minuter typ? bra oss!

tovan är en gullegumma som har klippt lugg, de är fint! hon vägrar bara erkänna det den lilla snippiga kotten! men men, man vänjer sig ju :)
snart har vi chny, och man ska tydligen vara klar med en stor fet uppgift som han inte ens har gått igenom? har chny tappat hjärnan nyligen? asså han va kul och bra förut, men nu mer har han blivit helt cpad! jag och tove älskade hans rolighet förut men nu, nej tack chnysan! jävla bolleballe! (moget)

jaja, de blir prima skinka att gå och ha matteprov efter chnylektionen, och sen slutar jag igentligen. men icke kompis, då ska jag ju sitta och ha åsa en timme till!!!! för att fanny och jag ska sola, och jag har håltimme. ballesnippafuck för allt sånt!

aja, detblir en liten fin video på pattinson, för att liksom. muntra upp vardagen lite.




pusshäy

Kommentarer
Postat av: Frida

Han är bara för snygg ! :)'' <--- dreggel

2009-04-22 @ 16:59:37
Postat av: jäni

KLOCKRENT DREGEL

2009-04-22 @ 18:45:02
Postat av: Bondebrud

GAGAAAH, han är så fin den där mannen! :)~

2009-04-24 @ 14:49:16
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0