solsolsolsol

jag och fanny var hurtiga bullar och gick upp ganska tidigt imorse.
(på var sitt håll dock) jag vaknade typ halv 8 av att mitt knä hade typ pms. och nu har jag haft fucking stödstrumpa hela dagen som bara har trilskats hela hela tiden! glida ner, korva sig och allt. jag har även kommit på flera skador på mig sen ägrimdöden. ont som en sate i nacken, vänster armbåge, vänster röv och vänster skuldra typ. men vafan. sånt får man leva med!

sen iaf! vi hurtiga bullar tog oss ut till östertälje och mariele för att fanny skulle rida lektion.
(mer om de i hennes blogg fannyfiction.blogg.se)
hennes häst va mupp men vafan! leka runt lite är fint. jag fotade och generalen och emmie va fina kottar. ofc! lycka till på dressyren imorron!

sen solade vi vid den okommande bussen, tror jag fick lite färg iaf! *hoppashoppashoppas*

som ni kanske (förhoppningsvis) märker så har bloggen fått en VERY big makeover! jag kände att jag ville de! så fanny och jag har suttit och kämpat som gnuer i säkert en timme sammanlagt, om inte mer!  den är dock inte helt fit for fight. behöver lite wilshjälp med kommande header. men annars är jag nöjding!

imorron blire farsta och sola som kottar.
snart idag.

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0