stockholm i <3

jag och fanny var inne i stan och bara mös runt idag.
fan va härligt det var!
asså de kändes som sommar.
vi gick i lite affärer och hade de mys.
fanny hittade en skitfin studentklänning!
älskar den. :)
sen bestämde vi oss för sandys.
smarrigt som fan!
så satte vi oss vid vattnet i gamla stan.
kan inte bli mycket bättre än att sitta där och chilla järnet.
sen åkte vi till sandsborg och fanny solade
jag bestämde mig för att vänta tills jag fått lite riktig sol.
jag bränner mig så megalätt!
sen handlade jag lite av sakerna till mina påskägg till familjen.
imorron blire jobb och sen globen och sista på påskäggen.
sen hem till mamma och packa som en jävel inför östbjörka
 och den äckelpäckliga jävla kylan igen.
men innan jag åker dit får jag iaf vara ensam hemma i 3 nätter :D
de är NAJS!
fanny joinar 2 nätter och wils en :)
så de blir lite planering imorron med mamma :)
aja, jag mini och fanny ska förhoppningsvis sova snart.
bara fanny som vill se filmen typ XD



pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0