talang = klockrent (tyvärr minus bladfamily)

ååååh! asså slutet av ridningen = <3<3<3 kom till stallet, skulle ha tango :D tänkte att nämen de är ju fett kul för de va fetttttttt länge sen :D
ska gå på toa typ 20 innan ridningen, tror ni inte att anna vk säger att hon har ytt till mr K?! jo då! åhnej tänker jag. och från at jag ska (försöka) sätta på han grimman så går allt åt helvete, vi får inte ens på grimman på han för han snurrar runt så mycket!! dumma påni :( men så kommer anna och räddar mig genom att berätta att jag får ha min tango :D
yes! och vilken tur de va! för guud va kul det var att rida honom igen :)
lilla kompisen. vi gjorde serpentiner och övergångar. skitkul vare :D verkligen min typ av övning.
sen åkte jag hem och kollade på talang!
fan va klockrena dom som dansade nakna var. asså dom skrev i rutan "för mycke naket i talang?" rösta på tv4, eller liknande!
men fan va kul dom va! vadå för mycket naket. de va EN liten grej, och han som stog där med en/ingen knäckebrödskaka XD haha så jävla klockrent!!
och han som hade vart gatuuppträdare världen över var oxå en favorit! klockrent med tobbe trollkarl och markoolio bakom scenen! dock synd på en så torr jävla jury. fy fan!
aja, imorron blir de förhoppningsvis 17 again :D

pusshäy

Kommentarer
Postat av: Wils

asså knäckebrödsmupparna ägde ! hahah lol

2009-04-17 @ 22:38:07
URL: http://wils.webblogg.se/
Postat av: jäni

dom va galet klockrenA!!

2009-04-18 @ 10:14:14
Postat av: Fanie

Knäckebrödskillarna såg jag på reprisen! Sköna som fan! :D

2009-04-19 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0