tröötter

vaknade av att mamma kom in och tyckte att jag inte skulle sova bort hela min lediga dag?! men hallå MIN lediga dag, varför väckte hon mig vid NIO? aja, hon är iaf förlåten, jag blev lovad nya ridbyxor i helgen (a) haha. men nu ska ni inte tro att jag kan mutas till allt och att jag alltid mutas till allt! jag behövde nya ridbyxor!
jag va helt sjuk mör i kroppen när jag vaknade?! asså hej hopp har jag inga muskler eller? dom måste ha arbetat galet efter moddan i onsdags och fanny igår! och så ska jag rida idag igen, haha! och dom säger att adra dan är värst, jag har min ena andra dag idag XD och den andra andra imorron! och den tredje andra på lördag. men jag tjuter nte :D jag är glad ändå! för de blir jag av mina pållar :D
idag ska jag typ only chilla ;) sen blire ju stallet. men de känns slösigt! men fanny vill inte ha mig och alla går ju i skolan. stackars små barn!
jag vill beställa little ashes och twilight! båda dom filmerna går att beställa nu! jag villvillvill! ge mig Rob liksom (a) how to be kommer säkert ut snart oxå. asså jag älskar honom för att medverka i så många filmer just nu :D
aja, de blir väl lite update senare. lite om hur de gick med fannypåni igår och så :D

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0