alla heter glenn i göteborg! utom jenny och fanny!

göteborg göteborg göteborg!

äntligen blir det mer bestämt om det! hittills åker vi på söndag och blir borta till torsdag. och därimellan ska vi bland annat bo på camping och gå på LISEBERG :D det ska bli jättemysigt. dock lite dyrt men de blev bättre som det andra alternativet och ja, de ska bli så himla kul, jag kommer ha drygt 3300 med mig och resan kostar 1500 ungefär XD haha. men jag trodde det skulle bi meroch lyckades få tag i mer engar än jag behövde helt enkelt. 

iaf!!

idag har jag solat. så jag ser ut som en liten kräfta nu, men imorron eller så är jag brun brun brun!

idag när jag skulle gå till hagen gjorde jag en hemsk upptäckt.. fölisen va inte i hagen? inte heller hans madre eller kompis med mamma? jag har ingen aning om var dom är och får inte tag i människan som äger dom? känns jättetråkigt då han och jag har börjat träna på storhästsaker. han är duktig påni men nu kan jag inte leka med han. för han är borta med vnden... Tråkigt..

iaf. snart åker jag hem till stockholm. 8.00 på lördag går bussen från rättvik och 11.50 är jag framme i stockholm. förhoppningsvis utan en fet jävla väska med smutstvätt. förhoppningsvis ska jag lyckas packa bra utan att behöva tvätta hos pappa. men måste ändå förbi honom då han har lagt fram resepengar till mig på bordet hemma. suck..

nu ska jag gå och läsa ut min bok som jag köpte idag, läslus är vad man blir förvandlad till här. så går det när man har ganska tråkigt hela dagarna. men men jag njuter av ett regnigt sommarlov. T-R-I-S-T

ha det bra nu fram tills att jag kommer hem (om jag inte lyckas snatta datan hehe)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0