anropar civilisationen

ett litet anrop till civilisationen hemma i stockholm.  jag har just spelat Rummy med madre och thomas. det kind of sög med tanke på att jag suger på det XD haha! men vafan, jag förlorade och gjorde så att thomas vann. synd synd. 

sover ute i härbret inatt! så jävla najs. det enda jobbiga är att man måste kissa i skogen, haha fanny får myggbett på rumpan och jag kissar hårt! så jag slipper moskitosarna! johan sover hos kent och anneli, eller hittills gör han det. vi får se hur det blir med den saken. han har aldrig sovit borta så vi får väl se ( ja han är 12 år gammal)

imorron ska vi till mora, gå i affärer och ha de kul. får bara låna datan i en snabbis så nu ska jag sluta :)

SMSA MIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0