borta bäst men hemma bra

här är jag nu igen. hemma hos fanny, så gott som helt hemma skulle man kunna säga då jag spenderar nästan all min tid här iaf?! haha. det är sanningen.

iaf! vi hade det så sjuukt najs när vi var i mariestad och götet! åååh vad jag älskade det.

först var vi i en stad som hette mariestad och hyrde en liten stuga på en camping. vi solade, spelade minigolf (jag förlorade, otippat), spelade plump (jag ÄGDE, ännu mer otippat) fanny plumpade alla gånger utom fyra, och jag klarade det alla gånger utom fyra! :D haha fyra plumpar av 24 möjliga, jag kallar det äga!

iaf, där bodde vi en kväll bara, sen bar det av till göteborg. efter ett par stopp på vägen på diverse cykelaffärer som fannys far ville kika i!

vi hade iaf fett najs hotellrum i mölndal. och vi sov som stenar efter att ha ätit en massa god plankstek :)

det var dagen att älska! LISEBERG! fast först åt vi makalöst god hotellfrukost :D yy vad jag älskar det! de va smarre.

men sen bar det av till liseberg med den fina lilla spårvagnen från mölndal till götet. och vi åkte balder, raketen, bergbanan, kålerado och flumride! balder två gåner resten en gång. och ändå var vi där i ca 6 timmar! helt jävla sjukt mycket folk, men fy vad kul vi hade!

 


asså ser ni hur kul det var? JAG ÄLSKADE DET!

sen gick vi ut och åt god god mat med fannys päron. sen blev det bio!

HUR kul film som helst. den hette "the proposal" och var sjukt jävla kul. haha. vi garvade rakt igenom hela filmen och kom hem ca 12 på natten. vilket betyder att vi var ute i 13 timmar. jag säger en sak. mina fötter hade ärkeont i flera dagar. idag är det dock borta!

vi var på anställningsintervju med fanny oxå. men de får hon skriva om! det enda jag tänker skriva om det är att hon som ägde stället trodde jag var fannys storasyster, det var de bästa ui hela världen typ XD haha fy vad kul det var! :D

sen hemfärd och vi var nästan framme när det blev ärkebilkö. nedrigt jag säger då de. iaf. sen kom vi hem och sov som stenar tills 11 idag :D

vi har köpt tusen filmer och nu sitter vi och kollar på den andra för idag.

jag har även inhandlat en michael jacksonbok. en självbiografi med namnet moonwalk. hittills har jag läst halva boken och den är grym. han är kung...

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0