COOLT



ja ok, jag erkänner, Nanne Grönvall var min idol när jag var typ 13? inte helt ok, men ja jag älskade all hennes musik. XD just den här låten är faktiskt SKÖN.

"ja, blondiner dom är bimbos, ja så är det rätt och slätt. Vilken tur att jag själv föddes som brunett!"

Jag och maja som gick i min klass i denna nannetid var helt besatta, fy jag skäms nästan lite när jag tänker på det, men nej asså det är inte ok. haha. men vi hade kul och vi gick på signering till och med tror jag :) haha. gulliga små barn var vad vi var! träffade maja för inte så länge sen för den delen, de va skoj!

Kommentarer
Postat av: alina

haha otippat du är ju jäkla twilight nörd-som halva värden oxå är-.- allt bra med dig?:)<3

2009-07-10 @ 13:45:52
URL: http://makeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0