Dagens update

Idag har jag städat mitt rum! mycket bra gjort för att vara jag. Jag är inte helt klar med måste inte vara klar föränn fredag så de är nog ingen fara ens för mig :) Kollade massa Paris Hilton My New BFF oxå! N-Ö-R-D som fan!

Sen hämtade pappa mig och skjutsade mig till fanny. Vi gick till mörtvik och fotade massa :) De blev inte lika bra som vi brukar lyckas med :o hmm. nej vet inte riktigt vad som gick fel. men det vart några bra!
dom ska ni få se om en liten stund!

Om bara några dagar åker jag till rättvik. men! eftersom att jag och fanny är smarta kids så har vi en fett bra plan! Hon följer med mig upp (jag slipper vara ensam och ledsen och vi kan rida together ist för att jag ör ensam) och vi rider i ca 4 dagar. Sen åker vi hem. åker till göteborg och går på liseberg, solar och badar i några dagar. väl hemma därifrån kan jag åka till rättvik och rida mera! :D helt sjukt najs plan!

iaf! här kommer bilder från dagens fotosession!

 

  

Jaa! De va lite skit från dagen! nu skriker fqanny från sängen attjag ska skynda!

Ett småkryps liv, HÄR KOMMER JAG!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0