fika hos kent och anneli snart :)

bara för att jag har sagt att jag knappt ska kunna sitta vid datan har jag fått 2 möjligheter på ca 3 dagar nu! det är ju alltid uppskattat, som den lila datanörd jag är :P

sitter hemma hos kent och anneli i riset och har pecis kollat in deras packlista inför Colombia, dom ska adoptera en liten Maria därifrån. Det är jättespännande. jag ser verkligen fram emot att få höra mer och att träffa den lilla parveln! har sett bilder på henne och hon är såklart jättesöt :) dom kommer passa så bra som föräldrar och dom har väntat så länge. nu äntligen börjar det närma sig. i september bär det av ner till colombia.
S-p-ä-n-n-a-n-d-e!

fanny och jag har börjat planera göteborgstripen! äntligen? OHJA!
nu hoppas vi bara att jag får mina föräldrar att betala så mycket som möjligt av den för jag orkar inet bli en pank jävul sen. men jag är fett taggad och hoppas att allt ska lösa sig! LISEBERG kommer bli awsome! :D

ska kolla FB BDB och blogglovin´ sen ska vi nog fika! ska kanske hem från rättvik på fredag! wish me luck!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0