förlåt för nojan!

asså, jag har väldnes största michel jackson noja? ledsen! men de blir mycket om/med honom nu ett tag :) har på 2 dagar köpt 5 tidningar om honom. inte ok jenny. inte ok. här har ni favoritlåten med text!



They don't really care about us - Michael Jackson

Asså, nu då har jag läst ganska mycket om honom, och jag menar han har gjort så jävla mycket bra musik? hur jävla cool är han inte? han dansar så underbart bra, han sjunger underbart bra! asså shit. jag hatar att man ska komma på något sådant när folk dör! för man har ju alltid gillat honom sådär. men att jag först nu inser hur GRYM han var är inte ok. så ja! lyssna och njut. som jag gör.

R.I.P Michael Joseph Jackson

Kommentarer
Postat av: Bondebrud

Han var helt amazing :O



Sv; JO! Jag råkade typ skrika det xD Inte okej! Hur lyckas man? Hahaha!

2009-07-03 @ 18:37:25
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0