Fräsch händelse, verkligen..!

HAHA!
Typ världens roligaste händelse hände nyss med oss!
(fannyfiction.blogg.se) jag pallar inte skriva om den så de får fanny göra! MEN NI MÅSTE LÄSA DET! jag dog av garv, låt mig bara säga att NÅGON kräktes som FAN! och att fanny senare upptäckte spya på sitt ben! ni vet att ni verkligen vill läsa.
en till ledtråd, jag kommer inte ha sovsällskap inatt, någon skäms!

idag har vi varit riktiga villaägare, men det är ok!
vi har:
* tvättat bilen
* målat villan
* klippt gräsmattan
* åkt till ikea
* fikat på verandan
* badat i vattenslangen


Men det är alltid trevligt att leka att man är villaägare.

inte att förglömma har vi även spelat sims, fött tvillingar och blivit vampyrer, vem säger att vi har tråkiga vardag? va?! va?!
nu ska vi se släkten är värst och somna till den. fanny har fått mig att alltid lyckas somna till film, något jag annars inte kan klara! men jaja. hon läser edward och jag somnar till tvljud. jag tror att det beror mycket på att hon är den som måste vakna opch stänga av!

för att jag själv ska komma ihåg!
(mens igår!)

så nu har jag tagit alvedon mot lite menstruationvärk! :P

imorron blire nog bio med bror och på fredag grönan med han! najsbajs! han är nog lite sällskapssjuk låter det som eller vad tycker ni? :P

jääni

Kommentarer
Postat av: sarah

Snälla rösta på mig som veckans blogg hos Elin. bara 1 timme kvar att rösta! :)

http://elintoreborg.blogg.se/2009/july/finalisterna-1.html#comment

Skriv gärna till mig sen så länkar jag er i ett inlägg =)

2009-07-16 @ 11:31:03
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: amanda ♥

haha aa :) tydligen fast de va på mtv med svensk text :S haha



kram

2009-07-17 @ 00:43:26
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0