goder afton bloggen

jag tänkte säga att jag var tröttare än en sten, men konstigt nog är det INTE sant. jag sov i princip 4 timmar inatt och en idag på dagen (råkade somna i soffan när pappa kollade på F1en) men känner mig inte trött?! vissa av er vet säkert hur jag blir när jag blir trött, jag blir typ sjuk. så ja. varför är jag itne det nu..? big mysterium!

iaf! jag kom å en sak som jag inte berättade i bloggen förut!
när jag och fanny var i farsta så såg vi Danne från linas kvällsbok! haha. de va lite kul och vi blev mycket paffa! men efter att diskret ha stirrat på honom så insåg vi att det måste ha varit han! när han åkte ner för rulltrappan (mot hemköp) stog jag och kollade rakt ner på han och det va han!
;)



idag har jag chillat :) typ hela dagen. de va skönt faktiskt. tiden har bara flytit på. fick skjuts hem från fanny. skriver imorron ett längre inlägg om allt bus som vi gjorde med twinsen :D hade jättekul! alltid lika kul att vara med dom. vi suger på att hålla kontakten med dom bara. kämpa kämpa!

imorron ska jag fxa akvariet hemma hos mamma. inte typ byta vatten och så, nej. jag ska köpa nya saker till det. typ växter, stock, sten hus? aa! det ska helt enkelt bli ändring där inne. för de är så jävla tråkigt så de är inte sant. och jag pallar itne med det när det är tråkigt. då vill man inte hålla rent och fixa och dona. så nu jävlar!

jag är inte trött nu heller. men för att inte vakna sent imorron så borde jag sova nu. men vi hörs imorron

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0