ice age 3

Som rubriken säger! Igår såg jag Ice Age 3 i 3D och den är sjuuukt SKÖN! den är typ bättre än både 1 och 2? iaf bättre än 2an den gillar jag minst av dom! det var jag och min brorsa johan som gick :) och ja våra sexiga brillor är verkligen så JÄVLA heta!  vi fick behålla dom, så de kommer bild!

dagens låt är självklar!



Walk the dinosaur - Queen latifah

hundarana åkte hem igår oxå. de va trist, skönt och stor plats i min säng!  såklart tråkigt att sova utan lilla aprilen. men ändå så skönt att slippa gå upp i gryningen för att dom är kissenödiga :P så lite blandade känslor skulle jag kalla det. Fanny sov med oss natten till igår så då gick hon med mig och doggysarna :)
jag hoppas att philip tycker att jag har skött dom bra!

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska fråga pappa om han vill göra nåt med mig. han joibbar ju men efter det kanske? vi ska åka till grönan på torsdag jag och fanny! vi ska träffa tobbe trollkarl!! :D vi vill fota oss med honom fanny! de tänkte inte jag på att man kanske får! :D KUL JU!

aja, jag lyssnar på MJ man kunde lyssna på nåt via MSN startsidan, så de kommer alla hans låtar typ i rad. just nu spelas Dirty Diana, den är så jävla bra! kärlek på den. kärlek på mannen.



Dirty Diana - Michael Jackson

han begravs idag 17.00 svensk tid. 8.00 lokal tid. fast han blir inte begravd, jordsätts inte, eller  vad man säger. men de kommer hållas nån slags minnesmoj efteråt och några artister ska sjunga hans låtar tror jag, medans han i sin kista står på scenen.

juste! jag har gjort en till, lite seriösare blogg. meningen med den är att jag ska skriva lite seriösare, inte bara det jag gjort under dagen utan det ska stanna i denna bloggen. istället ska jag ta upp saker lite djupare i den nya bloggen. men den får hållas hemlig ett tag till faktiskt! jag kommer ge er den senare! lovar!

aja, jag ska försöka hitta på nåt. hörs senare
jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0