meet joe black

godmorgon världen! 

vaknade vid halv tio och satte mig och kollade på filmen meet joe black! den verkar riktigt bra. tänkte först se jurässic park 3 men den va video och jag orkade inte koppla om hela dvdskiten! nej så de fick bli en film med snygge brad pitt! mumma! 
nu har jag äntligen kollat min bloggkoll så att den är på 0! jag trodde aldrig jag skulle lyckas! den låg på över 500 när jag kom från rättvik och sen för 4 dagar sen låg den på 560 tror jag! fy fan! men nu efter allt är den klar! 
0 0 0 0 0 0 0 0

nån gammal ful bild på mig från thomas data :)

sitter och lyssnar på mj, såklart. som vanligt nu för tiden! fuck.

det blir staden eller farsta med fanny idag, personligen röstar jag LUNGT på stan, stockholm är fint på sommaren! och det är ju äntligen fint väder! blir jensens med apppa johan och mig ikväll! smarrrrreeeee!

ska se klart filmen! och lite senare ska jag blogga i seriösa bloggen! de blir tredje inlägget :D 

sen den seriösa bloggen blev skaffad blir sdom här inläggen oseriösare och oseriösare! hahah XD

jääni

Kommentarer
Postat av: Fanny

den filmen är kärlek :D

2009-07-08 @ 20:53:08
URL: http://fannyfiction.blogg.se/
Postat av: jäni

JA!! ååååååh ja!

2009-07-08 @ 23:18:34
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0