Min B-Day

Min födelsedag idag då!

Började riktigt slow, men eftersom jag redan har skrivit vad jag har fått och så så skriver jag inte om det :)

MEN! Dagens stora förvåning var riktigt kul! 
Mamma säger åt mig att det ska komma folk med beställd lunch till oss och att vi ska öppna dörren när det ringer på. Så jag går in och duschar, kommer ut och står och klär på mig. Mamma ropar att dom kanske kommer snart och jag slänger på mig världens kortaste klänning och springer i all hast ut till dörren med plånboken i högsta hugg! MEn när det ringer på dörren och jag öppnar så blir jag glatt överraskad av att det är ingen matfirma som är ny och vi inte har prövat, (som mamma säger) utan Fanny och hennes mamma!
Jag blev riktigt förvånad och galet glad över detta faktum! Så där stog dom med paket och pannkakstårta i alla armar dom hade och gav mig :D Jag har ju faktiskt önskat mig pannkakstårta och den var såklart mycket smarrig! full med nyplockade smultron från familjen edenborgs trädgård!

Jag öppnade min present och det var en affisch på mig och fanny! sjukt cool och bild på den kommer senare! när den sitter på väggen och är vacker!

mätta i magen efter massa pannkakstårta och glass så spelade vi minigolf, efter att jag lyckats förstöra dörren till garaget (a) men det blir förhoppningsvis fixat snart, så länge ingen försöker öppna den. för den som försöker...dör.

jag kom bara näst sist när vi spelade minigolf, jag menar...baklänges är det ju tvåa, och ettan förlorade tvåan vann! med hjälp av lite fusk måste jag säga att jag är ganska nöjd med min 18 håls runda! 

vi fikade och smarrade lite i Orhem. 

Sen var mamma tvungen att åka till jobbet (hon hade beredskap), så går det när man är sjuk och jobbar med gamlingar (sjuksyrra)
så vi fick åka hem och titta film. Såg jurassic park III och she´s the man. Som jag förövrigt fick av mina kära grannar! (Fannyfiction.blogg.se) så kan ni läsa vad kul dom är! Smakprov, båda tycker Jake Gyllenhaal är snigg!

vi åt Kinamat/pizza (jag åt kinamat och johan och fanny åt pizza) och smarre var det. sen gick vi ut lite, kom in och satte oss här. nu ska vi gå och sova som små söta törnrosor och imorron skulle vi ha badat men de ska tydligen bli balleväder (nej tack till rättvik där det ska vara YNKA 11 grader som värst..) Och rättvik senare på eftermiddagen.

Dagens apsolut MEST använda uttryck är ENKELT!

- Det är MIN dag idag! 

Den repliken har funkat utmärkt för att få fuska på minigolf, äta den mat man vill, se den film man vill och massa andra trevliga förmåner! puss på födelsedagar!

Aja, allt som allt har det varit en bra födelsedag :)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0