morgonpigg? hell no!

hur morgonpigg kan man vara? jag vaknade av mig själv vid 8, jag var trött fortfarande men kunde fan inte somna om! det GICK inte! så jag gick upp, och nu har jag duschat håret och ätit frulle. vi ska till sågmyra outlet idag. det är typ en klädes outlet men fett liten tydligen, aja. bättre än att sitta inne här och drunkna i pissregnet...

jag drömde om tove, hennes syrra och mimmi inatt. det var faktiskt en riktigt kul dröm haha! 

igår kväll när jag skulle sova så började jag tänka på liseberg, och kunde inte somna för jag var så uppspelt över liseberg! hahaha, vilken liten unge jag är asså. så jag låg och tänkte på alla karuseller vi skulle åka och vilka jag inte vågade åka och bla bla bla, tills jag insåg att jag var klarvaken och att det inte hjälpte att jag låg där och tänkte på sånna saker! så jag försökte sluta med det ist och då somnade jag efter ett tag. 

nu ska jag snart gå och fixa håret för vi lär vara på gång. sen när vi kommer hem måste jag packa.:D

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0