ny, fräcsh och trött tjej

Jag har ganska nyss duschat för första gången på för många dagar då våran brunn här ute i vildmarken var full! så man fick varken gå på toa eller duscha inne. skogen here we come! men nu är det kirrat så jag örnade in i duschen och gjorde något åt mitt fula hår! har aldrig känt mig så äcklig tror jag! bläk!

idag har vi varit och bowlat. eftersom att min lillebror är dryg så började han nästan grina när han förlorade, så då fick han ha staket (han är 12, hallå dags att lära sig att inte grina när man suger?) och därför vann han med 8 poäng. bajs. aja, glad var jag ändå!

något nytt som jag precis har hittat passion för är YATSY! :D 
jag SUGER verkligen på det spelet! men det är ok, för ibland för jag verkligen riktiga stjärnskott och VINNER. antingen så kommer jag sist eller s vinner jag! haha. något roligt att göra här ute i skogen!

annat som man kan göra i skogen är att plocka blåbär och göra smulpaj, så de gjorde vi idag och alla utom jag åt den, jag var stenmätt och kunde inte klara det! jag fick inte ner en endaste tugga! nåväl, sista biten väntar på mig imorron MOHAHAHA!

jag är så galet taggad på göteborg nu asså! det är heeelt sjukt. asså !

1. Jag ÄLSKAR hotellfukost!
2. Vi ska på LISEBERG
3. Bara komma bort från mina föräldrar och hänga med Fanny och hennes mam o pap!

Ja, helt enkelt kommer de bli grymt. 

meeen, nu ska jag sova tror jag! NEJ
jag kom på en sak! jag såg Froglingar idag :D det regnar som en djävul ute och jag skulle låsa i härbret. så jag gick i thomas stora stövlar och hans regnjacka, och trampar nästan på en GRODA! glad blir jag och kollar in den lite närmre. när jag har låst kommer jag på att det borde finnas fler groder ute vid vägen, så jag går dit och studerar några fler! söta är dom allt dom små froglingarna. nåval!

nu ska jag sova! det är lite bildtorka i bloggen känner jag, aja, blir mer när jag kommer hem såklart! 

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0