pappas jobb

sitter på pappas jobb på nån jobbarkompis data, hon har semester så jag våldgästar hennes lille datis :) har nyss ätit lite medhavd frulle, köpte macka på ica och åkte hit. sööööt jävel som satt i kassan (a)
men idag vet jag fan inte vad jag ska göra. sitter i oversizetröjan från gårdagens inköp och shorts och FRYSER i juli.. -.- aningens drygt bara!
pappa och jag ska härifrån vid lunch och sen vette fan. jag ska nog dra till mamma och hämta lite filmer till mitt och fannys filmmarathon imorron :D meet joe black till exempel <3 kärleken flödar till den filmen! sen får vi väll se lite vad mer jag hittar! ska se till att fota allt jag har köpt ocxå som jag har lovat. ska nog försöka komma iväg en sväng till farsa och hitta en sån där liten fin axelremsväska oxå. för jag går alltid runt med allt i fickorna och de är jobbigt!
för har jag inga fickor trycker jag in allt i BHn XD

så en sån liten väska kan behövas! :D hoppas som en liten gnu att jag får pengar när jag fyller år oxå som jag gör om en vecka och en dag! snart snart snart!

med michael jackson i örat nu ska jag och pappa åka och skjutsa johan till en kompis. dryyga killen som inte kan gå. de tar typ EN sekund att gå. trött jag blir. aja. synd om honom.



fanny, vi måste gå på tobbe trollkarl nästa vecka. kom bara på hur cool han är (a)

juste! hade nästan glömt. sover hos fanny tills på söndag för det är ensamt hemma hos henne och hon inte vill/vågar sova själv. de blir najse! fia. seriöst nu. du vill komma på filmmarathon imorron. BRA då är det bestämmt :) *nickar*
så jag ska hem och packa lite kläder oxå. Fanny ska ringa när dom åker från kolmården så hämtar dom upp mig i skogås. då måste jag vara där med en väska i högsta hugg!

aja. nu ska vi nog snart gå och jag ska försöka hinna uppdatera seriösa bloggen innan vi går. måste komma på nåt bra att skriva i den bara. ni ska snart få den. ska försöka skriva typ 10 inlägg innan bara, är på de 4 tror jag :D så den inte ser riktigt så ful och dålig ut!



OBS. om någon förstår sig på blogspot.com och kan göra en design+header till mig så skrik! vore underbart! OBS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0