Rättvik

Jahapp, idag åker jag då!

Rättvik väntar med hästar och pissväder. Det är helt enkelt hästarna som lockar, och kanske lite att sova själv ute i härbret. det är mysigt. Ring, smsa och skriv i min FB och så! jag vill ha nnåt att göra ok! Det är inget bestämmt när jag kommer hem men ska nog inte stanna mer än en vecka, försöker locka upp fanny oxå om några dagar, vi vill rida together :)

Men när jag kommer hem finns det folk jag måste träffa! typ amanda wilson! du och jag måste ses. snart försvinner du långt långt bort och jag kommer sakna dig. så vi måste pallra oss iväg och göra något!

ses om en vecka lite drygt!

jääni

Kommentarer
Postat av: wils

klart vi måste !!! bajs jag kommer sakna dig galet mkt

2009-07-19 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0