ready for take off!

nu är jag klar med allt packande inför hemresa imorron så när som på balsamet jag köpte i veckan och mitt minneskort till kameran. känns skönt att åka hem och sen iväg igen. snabbis hem till pappa och hämta pengar och tvätta kläder, samt sitta läänge vid datan (alltså medans jag tvättar) och fixa allt jag inte gjort på tusen år nu då. 

vi har idag varit i sågmyra, som vårat barkaby outlet, och jag handlade knappt något! jag känner mig duktig. sparar pengar till götet och cykling sen! så jag handlade bara nya foppa tofflor och sen fannys födelsedagspresent. rosa söta foppa :D föör fakking stora men men :D synd.

sen när vi kom hem hade vi lite 5-kamp. jag och mamma mot johan och thomas. det blev mycket jämt, oavgjort faktiskt. men jag är mycket nöjd med min insats för laget! 

nu har jag bara det sista att packa sen ska jag sova. för imorron ska jag upp kvart i 7. bajs...

hörs imorron när jag kommer hem!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0