stockholm stad!



(bilden är inte från idag, men vi lyckades inte fota nånting :O )


staden idag i det "vackra" vädret. ohja. vackert var namnet!

iaf SYND sa vi och trotsade naturens krafter och gav oss in med tuben till stan. jag skulle köpa skor  och fanny klädnad till döpelsen i helgen. Vi gick i typ 782 affärer och hittade först inte ett skit. jag hann till och med säga den gamla vanliga repliken "när man har massa pengar hittar man fan ingenting!" men efter ett par vändor ut och in i provhytter på både Gina, H&M, weekday och monki så fick vi med oss en hel del grejer!
jag gör en lista!

* Två par skor! ett par prickiga från monki, 90 kr! KAP och ett par leopardmönstrade från din sko 129 kr.
* En t-shirt från monki 50 kr
* Långärmad randig oversize tröja från Gina 149 kr (KÄRLEK)
* Linne Carlings ASCOOL 149
* Bikinitrosa Cubus 99 kr
* Sjal från Cubus 49 kr
* Tofsar Cubus 19 kr
och såklart SANDYS macka!

efter detta är jag ganska mycket pengar fattigare men ack så mycket gladare! shopping lättar alltid på både sinnet och plånboken! efter det glada stadsäventyret åkte vi hem till mig och bytte lite klader och efter det hem till fanny. fick med oss en smarrig ben&jerry såklart.  nu ska vi se film (material girls) och äta glassin. Sen ska vi nog sova snart. för imorron blir det upp i ottan.

bilder på mina inköp lägger jag upp imorron. ni ska få bli impade! :D

Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0