stocklholmsluft i lungorna

äntligen hemma skulle man ju kunna säga!

och ja, nu är jag äntligen hemma hos papi, har tagit pengarna, plockat upp tvätten och tvättar nu vitt. sitter här medans jag väntar och tja, ska väl snart försöka äta nåt. har ont i nacken som vanligt efter att man har sovit i buss med huvet så mojje så att man får nackspärr, så har jag sovit! synd synd :D

har en låt oxå som ska upp!
tänker på men viss människa och mig när jag hör den, undra om hon kopplar!



Melody club - The only ones

"we don't need nobody to tell us how to be, we are the only ones,
they call us crazy but they ain't seen nothing yet!"

åter till viktigheter!
fanny ska försöka komma förbi och hämta upp mig med övningskörning som övertalelse till sin papi :) det vore snäll. har en väska och en kudde att ha med mig :)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0