teknik fulla skallen!

Ja nu blev det ändring igen! jag och pappa skulle ju ha gått på titanicutställningen! men nej de va flyttat från där vi trrodde det var till ett annat place så vi gick på tekniska ist! Jag måste bara berätta att jag älskar min pappa ok? han och jag gick runt bland alla dom där motorerna, bilarna, rymdgrejerna och han förklarade massa saker för mig. hur motorerna funkar och vad man gjorde när och hur. visade en bil som tydligen farfar hade när han var liten. så det var jättetrevligt :) min fina pappa...
sen åkte vi och handlade på OBS.

när vi kommer hem frågar pappa om jag vill äta på jensens och hell yeah att jag vill! så upp för att hämta johan och sen iväg in till stan far vi! men väl vid jensen så har dom typ felbeställt och har bara köttbullar? whats up med det? så nej tack vi åt inte där idag! istället åt vi kina buffé och det var megamycket gott! jag älskar kinamat!

efter det åkte vi upp till vårat special glasställe :) äter glass och myser vid utsikten.

jag vill inte åka hem riktigt än där och ba "vi vill göra nåt mer?" så vi åker till sickla och gör lite kvälls shopping :D jag fick min present av papi för att jag snart fyller år.

* 300 kr
* En till oversize tröja från Gina 149 kr
* Liten axelremsväska från åhléns 179 kr
* T-shirt från Monki 150 kr




mycket trevlig dag måste jag säga :)

nu försöker vi planera in ett besök på grönan och en grillnight innan min rättviksresa på söndag. familjen planerar att stanna i 2 veckor, jag i en. beroende på hur kul jag har med hästarna och så :)

nu ska jag kolla lite tv med bror och sen bada :)

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0