törnrosa för fan!



törnrosa är precis vad jag var idag! sov till elva, otroligt länge om man frågar mig. jag hatar att sova så länge för då blir man bara trött och ledsen för att hela dagen har gått typ! så nej tack till att sova för länge! därför brukar jag försöka komma upp innan tio, även fast det är lov. och det hjälper ju lite på sommaren att man typ alltid vaknar svettig. för då kan man INTE somna om. hatar att sova när de är för varmt. BLÄ.

men! jag bräkar inte på värmen tack vare den är det sommar nu och jag och fanny ska ioväg och bada på ågesta! det kan knappast bli bättre. jag känner knappt att det ska bli jobbigt att gå upp på terrängen?! hello whats wrong whit me? det är alltid jobbigt typ. men nu känns det typ bra :D

just nu sitter jag som en liten nörd och kollar på hannah montana. som ni redan vet så gillar jag ju faktiskt det! ;) iaf, hon nämner faktiskt robert pattinson i ett avsnitt, lite kul faktiskt. aja, jag dlr snart av värmeslag. borde ringa fanny och fråga när vi ska börja åka.

jääni

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

åh, tack! kram, http://esth.blogg.se

2009-07-02 @ 14:25:39
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0