trött? det är bara förnamnet!

eftersom att jag väcktes 4 imorse av mitt morgonpigga sovsällskap så är jag overhört pigg nu, verkligen. ohja. efter att ha varit vaken i nu...*knak*... snart 14,5 timmar. fyyyyy. lång dag.
 

(April sover, förra gången hon var här)


den har dock varit ganska händelsefattig :)

gick ut med hundisarna vid 4 i ca 5 minuter. bara lätta på trycket. sen låg jag i sängen och lyssnade på kärringens gnäll. men nej, jag tänkte inte mata henne då. så hon fick vänta. men jag kunde inte somna om. synd för mig. aja. och April sov med mig hela natten, hon är varm som jag vet inte vad så jag sov ganska dåligt hela natten oxå. vid 6 gick jag ut med dom igen i ca 30 minuter. när jag kom in så kollade jag på dexters labatorium i en timme. men efter det var jag alldeles för uttråkad för att inte väcka johan och pappa. så jag skickade in hundarna till dom.

jag och fanny hördes av där vid tio och bestämde oss för att träffas hos henne och låta matilda pussa lite på dogsen och bada i mörtvik. både april och pandora badade! trodde jag aldrig. april är ju taggad på allt men tantis! big surprise.

jag och appa tog en prommis med dom sen. och ja. vi hade ett pappa,unge prat. det kändes bra. pratade om att jag fyller år om exakt två veckor idag och vad jag önskade mig och så. och att han va stolt över mig (a) haha.
jag brukar dock aldrig få nåt av honom när jag fyller eller vid jul. det är mamma som står för allt sånt och han betalar henne sen. därför blev jag så förvånad när han frågade. Missförstå mig inte nu bara! min pappa är nästan alltid först att gratta mig när jag fyller år och på namnsdag och så. han satt uppe till tio öäver 2 på natten ett år och ville vara först att gratta mig (för jag fyller år 02.10 18 juli). så nog bryr han sig allt. men han är inte så bra på att köpa presenter och så.

så nu måte jag göra en önskelista! det blir INTE svårt. jag har massor av saker att önska mig! kommer upp en lista lite senare. :) när jag har gjort den (a)

nu ska jag äta glass :D

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0