underbara grannar

hej hej bloggi.

jag måste bara börja med att jag har helt underbara grannar! Daniel och Anders och deras dotter och son. Vi var där nyss och åt glass och snackade på balkongen. hur trevliga dom helst är dom. och när vi skulle gå hittade jag himelriket på jorden! deras filmskåp!

Jag lånade hem zac efrons film hairspray och den tittar jag på nu. Den är lite fjantig med vafan. de är en av världens snyggaste människor så ja, man äkskar honom. och när jag har sett klart den så ska jag gå dit och byta! jag har massor att se nu :D (filmkväll fanny)

idag har jag fanny och mini foat och solat i hagen. de var riktigt mysigt och jag älskar våra fina ponnyer och hästar på ågesta! vi hade fått två nya ponnusar, en hette visst buddah? fulaste namnet ever. och den andra är en liten claes (ja den gamla ågestaclaes) sjukt söt!

lägger in lite bilder från idag (och ja, jag var inne i hagen, men lovar och svär att jag inte tagit i någon häst som inte kom fram till mig) så alltså har inga hästar blivit störda!

 

Tango och Knut


efter stallet åkte vi en snabbis till farsta för att köpa kedja till mitt halsband. Jag hittade både det ena och det andra (bilder imorron)

nu ska jag se klart på filmen och sen sova för jag har ju födelsedag imorron och jag är som ett barn på julafton när jag fyller år XD haha.

jääni

Kommentarer
Postat av: sarah

Sv: ja så kan det ju också vara. Anatgligen är det nog så istället. Jaså var hon inte? Nej kan faktiskt tänka mig det. Me hon kommer nog komma på inom en snar framti (förhoppningsvis) att man inte kan vara så som hon är..

2009-07-18 @ 00:09:20
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Frida

GRATTIS <3333333

2009-07-18 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0