3 minuter!

ska gå om tre minuter så de blir ett KORT jävla inlägg! men jag kände mig så sugig efter att inte uppdaterat alls igår!

idag blire skolan sen stallet! ska komma ihåg att lämna mina små lappar lill maggan! så nu har jag skriv it det på handen. nu ska jag som sagt till skolan och göra omprov, två stycken. hehe duktig tjej som faktiskt har pluggat lite. men de blir nog bra. jag kommer klara det tror jag nog. 

sen ska jag som sagt till stallet. fett najs :) de är fint i stallet nu. när hästarna är så trötta och glada efter betet på natten. fina älsklingar <3

igår jobbade jag, och min mobil fuckar så ja, jag har en ful jävel! skicka ett sms med era nummer så jag har det! kunde inte kompiera över det. har alltid min fina mobil med mig ibland funkar den och ibland inte.
men nu måste jag börja röra mig. har skickat bilder till elin så hon kan börja göra min bloggdesign och såp. de är kul! HEJA ELIN!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0