äntligen hemma och inne.

nu är jag hemma från rättvik efter ca 2 veckor och det känns...BRA!
man blir helt luffig av att vara ute i skogen så länge utan civilisation. Men som sagt äntligen hemma och nu sitter jag vid datan oxå. har inte gjort det särskilt mycket sen jag kom hem och kände inte att jag var så taggad på bloggen än. men nu jävlar.
igår skulle jag ha badat med mini och fanny, men insåg att nej stopp! jag har INGA kläder! och blev alltså hemma ist för att TVÄTTA! blä bajs snippa. men senare blev det iaf uppgradering i brahet och jag åkte till skogås och mötte fanny. hon jag och mini skulle fira minis birthday och vi skulle handla lite först bara.

eftersom att en av minis favoritmatar är tacopaj så fick det helt enkelt bli det! så vi bakade först en kladdkaka och gjorde sen en tacopaj. ytterst seriöst av oss måste jag säga. en liten utstickare ur vårat annars pastasalladiga liv.

mini fick Twilight filmen av oss och vi såg den med henne! men innan det så gick vi ner och fotade vid vattnet, blev en hel del tuffa bilder och snart ska ni få smakprov på det! twilight var såklart lika bra som alltid. edward<3

  

efter filmen följde vi mini hem i den läskiga natten!

idag dåda! jag och fanny vaknade nio av klockan, och kom gäspande överens om att snoza ett tag...
en timme.
men nu iaf är vi vakna och äter frulle!

vi ska till ågesta och bada och leva livet. och kanske kika lite på ombyggelsen. måste!

iaf! dom som väntar på bilder från min kamera, er väntan är över! jag har fixat. så ikväll på min facebook! där kommer ni ha dom. och tja, många blev grovt misslyckade men vi har oxå några stjärnskott! mest på carro ;)

see you guys later!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0