dagens planer blev ändrade!

dagens plan var ågesta och terrängen.
dagens händelse var au pair sökelse och sol i trädgården.

vi satt och fixade fannys au pair mojer och så men efter en sekund så kom på vi att nej stopp vi kan inte klara av att åka till stallet idag. så nej. vi blev hemma och fixade klart au pair sidorna och hittade lite familjer. sen gick vi ut och solade och badade i vattenslangen! :D

och nu sen typ halv 5 har vi suttit och försökt klara av tråkiga saker som att lägga in alla bilder på facebook. så himla ovärt tråkigt! men de är bra när man har gjort klart det och har gjort folk glada :D men innan dess...nej tack! och ändå har jag inte lyckats lägga upp terrängbilderna än.. jag hatar mig själv och segheten. men de är på G. kollar samtidigt på allsång på skansen. fanny och jag ska gå när timo är där <3 för han är kärlek för mig!

iaf. 12 ska vi gå och bada i mörtviksbadet! kom dit och bada med oss! det är nattbad med jäni och fäni :D för ni vet att ni vill. :D



när ni ser den här blir ni sugna på att se hur hon ser ut naken och badande! KOM!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0