en shopoholics bekännelse


den filmen har jag suttit och kollat på nu på morronen. asså jag åste säga att den är som en typisk amerikansk film. så gillar man sånt (vilket jag typ gör) så är den ganska bra faktiskt. har inte sett sluet för jag måse börja röra mig om jag ska hinna till globen och lämna isabells present som vi ångrade oss på i globen innan jag åker till farsta med palsen.

jag ska ha min nya kjol på mig idag tror jag :D om jag hittar nåt som passar till iaf! och om det är tillräckligt varmt. men de ska de väl vara :) vaknade typ halv tio idag. jag är duktig. mitt lilla projekt om att sova bra verkar funka! gick och la mig halv tolv gick upp halv tio. inte för sent på morgonen för att hela dagen ska vara borta men ändå ganksa nice.


nu måste jag båsa håret och platta det och sen får vi se vad jag gör av det. funderar faktiskt påflätor! de va läänge sen jag hade seriösa flätor. har typ bara det när jag rider annars. men vafan. slå på stort. flätor och kjol. blir barnungetjejen idag dårå!


juste. stallet ikväll oxå. ska kanske köpa nåt till anna idag för att hon har vart så snäll helaterminen. jag har aft många fina gulliga ästar. så ja. hon är värd det.

på tal om hästar och så.. ja är typ en s inte taggad på att rida idag? varför är jag inte det? jag skulle gissa att det är för att jag typ inte kan komma ihåg sist det gick ra på ågesta..de va läänge sen. då blir jag otaggad. för jag kommer bara ihåg typ coiette..hillman hoppning. asså nej de blir fel då. de blir bara jobbigt. men aja hoppas på en gullpåni så jag får tycka det går bra sista gången annars blir det sorgesamt!


aja, hårtorken här kommer jag!


jääni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0