km terrängen

idag var de km terrängen!
alla var verkligen jättedukltiga! GRATTIS Caro K och Dilba som vann av ponnyerna! Och jenny Fält och Mac som vann av hästarna!
jag satt med issa och fannys mamma hela tiden borta vid ponnystocken. fett bra plats då vi såg NÄSTAN hela banan därifrån. jag fotade så gott jag kunde på alla ponnysar. så ni som vill ha bilder. tracka fanny . de va hennes kamera!
jag ska få lite bilder av henne imorron så då slänger jag upp några här. har några som jag tror att jag är riktigt nöjd med. ska även försöka snatta lite från i måndags när jag fotade när hennes grupp red. är nog några intressanta där oxå. bilder blir antagligen imorron då som det ser ut!

igår då!
igår började dagen här hemma i mitt hem. och jag och fanny fixade iordning oss för att gå på jonkos studentutspring och mottagning! vi fixade oss och örnade in till kungsholmen. vi hittade inte jonko förrän vi pressade oss längst fram och in och kramkalasade med henne. hon grinade och vi gav henne nalle och lite så. sen åkte vi hem till henne och reste partytältet. haha vi tre. och vi lyckades. måste säga att jag är lite förvånad. men de fungerade som fan! :D

fanny ringer sarah för att fråga nåt och får reda på att man måste till stallet och hjälpa till uppe på banan om man vill rida dagen efter! och där sitter vi och myser i finkläder och helt plötsligt måste vi örna till stallet och bygga på banan. de va surt som fan...vi är ledsna jonko!

iaf. de löste sig. vi risade riset och så. de blev fint. sen åkte vi hem och bytte om till myskläder och gick på nästa mottagning! ja ni läste rätt. myskläder var vad vi vhade på oss.jag hade mina gråa KSSS byxor och rosa stockholm tröja. inte ok! jossan sandens mottagning iaf. och vi mötte bex my elina amanda och martin i dörren som just skulle gå när vi kom. så när vi kom så var vi hungrigaste tjejerna i världen. så vi åt typ folket ur huset. eller kanske inte men man skulle kunna tro det. mat, tårta och cider. kittlar dödsskönt i kistan!

sen gick vi hem till fanny. haha skönt sånna gånger att bo granne typ. så sov si som stockar. eller jag iaf. hahaha. jag lyckas alltid somna först. så ligger fanny typ och pratar med mig fast jag sover XD haha. de gör jag tydligen ofta. duktig tjej!

nu ska jag iaf gå och sova. imorron ks jag (FÖRHOPPNINGSVIS) sola. heja solen heja heja! jag och fanny. efter att fanny har RÖSTAT. hej vuxna stora tjejen! 
 
lite bilder och dagens låt ska ni få!



Timo Räisänen - Fear no darkness promised child

bilder från jonkos student!

  


jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0