mys i staden och farsta

jag och fanny var i först på spinalis i typ karlberg. och gjorde ett test på henne. hon sa alfabetet på olika sätt, sa färger på ett papper när de stog grön med blå färg typ, och återberättade en text. de va faktikst lite kul att se!
sen åkte vi till farsta och handlade likadan klänning! de har typ aldrig hänt förut. jo vi har likadana mjukis/halvbyxor. men trodde aldrig vi skulle köpa lika klänningar:O så de va lite kul. jag köpte oxå en bok!

såg världens finaste kampfisk. ville ha den. men fick hålla mig. för johan har tusen guppys och dom kan inte bo tillsammans. dumma. så fanny och jag skildes åt. pappa hämtade upp mig och vi åkte till adidasbutiken i hammarby sjöstad. där köpte jag två par shorts och korta strumpor.

nu är jag hemma och har ätit en sallad. snackat med sebbe idag. äntligen
vi ska nog träffas snart. de blir kul. de var så länge sen. jag saknar min lille sebs.

nu ska jag gå och läsa min nyinköpta bok.

dagens låt! (ja, jag har sugit på det)
den är vald för att de är mycket sebbe över den. han inviteade den i mitt liv.



breaking benjamin - breath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0