rättviksresa snart

mamma kommer och hämtar mig om cirka 3,5 timmar och innan dess ska jag ha städat mitt rum, gjort mig iordning, handlat till resan, packat och duschat! hehe. jag får hurta lite. för mitt rum ser förjävligt ut. sen åker vi upp till rättviksjäveln. förhoppningsvis kommer fanny upp på tisdag eller onsdag om jag har fattat det hela rätt! *håller tusen tummar och tår*

något annat jag oxå håller tummarna för är det pappa berättade för mig igår! att vi ska mest troligt köpa det där huset och flytta! :D fan va najs, no more dalenkid! no no!

måste slänga in en otroligt charmig jävel!



lille gummibjörn!

aja. jag måste börja röra mig snart kände jag! men just nu behövde jag björn gustavsson. för han är underbar. han gör min dag! jag och johan kollar lite benjamin och så. ni ska få ett smakprov på det alldeles snart. sen måste jag ge mig iväg! mycket att göra innan jag åker ut i skogen! fan,...

tar med mig datan så jag kan kolla på film. ja!



jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0