SOMMARLOV!

nu har jag sommarlov! :D sug på den ni alla små rövhattar!

hade nyss prov. fick g, trodde jag skulle få ig. men nej då inte jag inte! snart kommer pappa och hämtar mig och tove för jag har massa saker i mitt skåp som ska hem :). kör oss hem till mig och sen kommer fanny hem till mig vi ska se da vinci koden. för fanny har inte sett den än. dumma unge. sen sover hon hos mig. tove åker hem på en gång tror jag :))

imorron ska jag och fanny på jonkos utspring :D sne ska vi åka hennes hästtransport och leka studentbarn (men jag är den enda som måste leka XD) sen hem till jonko och fira henne. sen hem till jossan sanden och fira hennes student! de blir massa student imorron helt enkelt. 

idag har varit en underbar dag. Leffe berättade att fanny får stanna. hon får stanna i ett helt år till. min fina underbara ponny! och så länge hon inte blir värre i ögonen får hon verkligen stanna. ett helt fint år till med henne. min älskade fina ponny!

så nu kan det bli ett bra sommarlov! åååååååh JAG BEHÖVER DET HÄR SOMMARLOVET OCH NU HAR JAG DET!!!

SOMMARLOV!

<333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Bondebrud

Sv; HAHAHHA! Ja, porraffär is tha shiat :D



Åh, provet var sämstigast! :O Och sämstigast är du! som inte kommer imorgon jU! ;O

2009-06-04 @ 18:55:31
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0