sommarlovets första regniga dag

asså varför måste det regna när de är sommar?
jag har sommarlov nu och det regnar! kan de bli mer opassande?

sommar är ju sol, bad glass och fina bra saker!!

jag och fanny chillade igår. först kollade vi på da vinci koden. den är så sjukt bra i slutet asså! liiite aningens seg i början. sen åt vi vindruvor och annanas i badet medans vi såg första halvan av batman 2 med fina heath ledger. han är GRYM i den filmen.



iaf! idag ska jag och fanny på jonkos studentskit. först på utspringet och sen hem till mottagningen. de blir kul! ska ha på mig klänningen som jag och fanny köpte i veckan. :) de blir säkert fint. sen ska jag väl hem och ta det lungt. sen får man väl se vad helgen har att erbjuda! förhoppningsvis km imorron. om inte de blir för blött i fakking marken. om de är fintpå söndan. som de ska vara. så tänker jag SOLA SOLA SOLA.
jag är för blek för både mitt eget och andras bästa. jag menar. vim vill bli blind? inte jag iaf.

nu vill fanny blogga!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0