Börjar tröttna på det här helvetet till sjukdom..

JA som rubriken säger. Jag tröttnar, och nu menar jag inte bara svininfluensan utan oxå min äckliga förkylning... whats up med att alla blir sjuka och att man inte vill missa massa skolarbete. JAg har verkligen inte råd att missa i skolan nu i början. För jag vet hur drygt det kommer att bli att sitta och ta igen det senare.. imorgon blir det iaf tillbaka till skolan. Jag måste städa mitt rum, hela lägenheten och lilla toan ikväll oxå.
Isabells äckliga snuskhår är över heeela lilla toan. Jag blir kräkfärdig!
Iaf, jag fick veta att jag trott att jag gått runt helt pank i hela mitt liv typ (en vecka) men nej det är inte sant. Jag har hela veckan gått runt ovetande om att jag har haft 500 spänn på mitt konto. Men! Det betyder att jag utan att grina kan klara mig tills min lön kommer den typ 25:te?
Måste in i duschen innan jag sover oxå. Eller så gör jag det imorgon innan skolan och är fräsh? hmm. det löser sig.
Nu ska jag äta!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0