Dirty Dancing

Jag är hemma idag med feber och ont i skallen, men jag kunde inte låta bli att sätta mig här och bara visa alla världens bästa film. Jag har själv just sett den. Usch det gör ont i hjärtat att tänka på att Patrick Swayze faktiskt är död. Fy, R.I.P



Iaf har man inte sett den så bör man sätta sig och göra det nu!



Fina fina filmen!
Ni ska få dom 3 bästa låtarna i filmen oxå.



Hungry Eyes, så sjuukt bra!



She'e like the wind, Inte bästa kvallan på låten kanske, men massa fina bilder på fina Swayze.

 



Ok, Den här videon får ni ha överseende med. :) lyssna däremot på den låten som Dirty Dancing är mest känd med, eller vad man ska säga! När folk hör den här är det Dirty dancing dom tänker på. The time of my life, allihop. Enjoy!

Jenny Högström

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0