Klass 2hsam är finaste gänget!

jag säger då det att vi i 2hsam är sköningar som inte tvekar en endaste sekund på att vi kanske skämmer ut oss. Vi tvivlar inte på att försöka och kör järnet! jag älskar oss!
idag var vi på skansen :D hade klassdag och det var ärkenajs! :)
Vi kollade på glasblåsning med en kille som verkade som om han aldrig hade sett människor förut. Vi stog hela klassen och kollade ner på han men han bara stirrade och log ihjäl sig. Alla var förvirrade och garvade åt honom så jag tog mig i kragen och gick ner till honom.
"Får man kolla på er eller?"
"nej vi har inte öppnat...var du den enda som vågade dig ner hit eller?"
" JA :D Jag är den modigaste!"
"men ni får komma tillbaka vid elva för då öppnar vi"
"Apsolut. Vi kommer vid 11"
Så vi gick tillbaka och kollade på han då sen. och ja de va kul? ;) typ...
Vi sjöng "en sockerbagare" sången för en bagarkille igenom ett fönster. Lite "rapunzel rapunzel släpp ner ditt långa hår" över våran skönsång där utanför hans fönster!
Jag matade en ekorre i handen :) och alla barnen förstörde genom att jaga och lura den. hatar dom. men den älskade mig iaf :) så de va kul :) jag hade en bra dag måste jag säga!
Kollade djur gjorde vi oxå. sen begav vi oss hemåt
Jag gick ut med Falkor åt Daniel och Anders också. Anders var själv med barnen så jag tog hunden :) Han är myspysig lille vovve. ska snacka med dom om att jag kanske kan ta han lite oftare. iaf.
Kent och Annelie är här och dom ska åka till Colombia och hämta adoptivbarnet imorron. Lilla Maria :) Hur söt som helst och det ska bli så kul att träffa henne och höra hur bra det kommer bli så jag önskar dom all lycka!
nu ska jag gå och läsa min bok och sen sova. jag håller på att bli förskyld. min höger halsmandel är gigantisk och jag ska rida imorron och sen jobba hela helgen. kommer inte bli kul. men men. det får lösa sig. nu blir det hopp i lopplådan och upp tidigt imorron men ingen gympa, inte med den här sjukan på g. vill inte ha nån svininfluensa! :O
Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0