Måndag tisdag

Igår var det första skoldagen för mig på några dagar. Var ju sjuk en del i förra veckan. Känner nu att jag hade missat en del men det blir bra. Jag har nästan helt bestämt mig för att sluta på mikrobiologin. Man måste inte gå den och jag känner att jag kommer att kunna fokusera mer på dom andra ämnena med ett mindre i tanken. Då jag knappt förstår mig på själva ämnet så känns det ganska onödigt. Så nej, nu ger jag upp. Ska prata med Sara imorron eller så pratar jag med nån. Vem man nu ska prata med :P
Fick min Bergajacka idag oxå! MYCKET fin måste jag säga att den är <3 kommer totally bo i den resten av vintern. Den kommer nog oxå vara mycket älskad i nästa vecka när det är stalltjänst! Min första stalltjänst när vi kommer att vara dom som ska veta och göra allt bra. Jag kan inte? Jag vet inte rutinerna? Vi har som tur är Vicky. :)
Jag är taggad. Jag har skrivit packlista. Jag är redo! STALLTJÄNST XD
Nu ska jag hjälpa Johan med matten :)
Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0