Sjuk fortf

Ja, jag är då fortfarande sjuk? Hur kul är det...jo inte så kul. Men feber är inget jag går till skolan med, där går liksom gränsen. Så därför sitter jag nu i min siden morgonrock och kikar min bloggkoll och min facebook. Ska försöka slänga upp lite bilder från senaste veckan i både bloggen och på facebook :) Man ska ta vara på tiden då alvedonen verkar eller vad säger ni?

Insåg just att det inte är länge kvar tills jag ska gå på bio och grina ihjäl mig antagligen. Den 30 okt kommer michael jacksons This is it. Och den går bara i 2 veckor, så det blir att skynda sig. Fanny följer du mig? Annars blir jag väl ensam. Men det spelar ingen roll. Jag ska se den och sen nör den kommer ut ska jag köpa den. Snart kommer ju även New Moon ut!! Något som jag är väldigt taggad på! (Jag menar, HALLÅ EDWARD<3)


Imorgon (om jag är frisk) så är det ridning både i skolan och på Ågesta, båda är markarbete. Mindre kul. Får se hur jag gör. Mycke möjligt att jag rider på Ågesta och tittar på i skolan. Men vi får se. Jag vill ju rida. Men inte om jag fortfarande är sjuk. JA ja. Det är upp till morgondagen!

Nu ska jag se en film och dricka vatten, för då blir man frisk. Ha det så bra!

Jenny Högström


Kommentarer
Postat av: FEBB

hoppas du blir frisk så du får rida då! :) och va roligt, tack :D

2009-09-24 @ 10:06:15
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0