tidigt like hell

hej alla morgonpigga, antagligen ingen. Med tanke på denna tidiga timme hoppas jag att ingen utom jag är vaken. Jag ska till jobbet och känner mig extreemt utmattad!

Igår red jag inte alls Locco på skolan utan Pirat. Han var mycket svår att förstå sig på, seriöst typ helt omöjlig. och vi skulle ha sitsträning. Kände att DET inte heller gick som jag tänkt mig. Men men, jag är van att det går dåligt då det var länge sen sist det gick bra...
Sen hade det hänt värsta travgrejen och Tove var den enda som satt kvar i sin sulky :O Ganska läskigt skulle jag tro. Kan berätta ikväll vad som hände. Tove är iaf oskadd sånär som på ett typ "ryck" i ryggen så hon ska äta ipren så skulle det försvinna.
Sen åkte vi till Ågesta, jag hoooppades verkligen på Haily så för att få lite tur hängde jag min hjälm och la mina skor hos henne. Det kändes som om det fanns en chans eftersom att jag kunde få henne när Ägrim inte skulle gå med! Och oj oj oj vad glad jag blev när det faktiskt stog att jag skulle ha henne sen! Så den lektionen blev lyckad. Hon va väldigt trött och svettig när vi började för hon gick lektionen innan och var trött genom hela lektionen. Men hon är fortfarande min lilla pussponny :)
Nu ska jag snart gå. mitt tåg går 47 och jag tänkte gå ut lite tidigare. Man vet aldrig med tvärbanor...
Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: sexlovepain

Hello:)!

Du har en jätte fin blogg!!!:)



Btw,Spana in vår nystartade blogg och lämna gärna en komentar och visa vad du tycker!:)!!!

HAVE A NIICCEEE DAY!!!

LOVEE!!

2009-09-12 @ 06:18:53
URL: http://sexlovepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0