Vill ha vill ha vill ha!

 


Asså gosh!!!

Kan jag sluta vilja ha typ bara fjortiskläder?
Men erkänn att det verkar asnajs att ha varma gosiga uggs? Och en sån där jacka har jag länge velat ha. Jackan kostar typ 1.600 och skorna 600. DYRT DYRT DYRT.

Men nu när jag jobbar så är det mycket möjligt att jag kommer att ha råd med dessa i vinter/vår. För jackan skulle jag kunna köpa först till våren. Eftersom att jag kan ha Bergajackan hela vintern. Och om jag inte vill ha bergajackan i typ stan så har jag gamla vinterjackor att använda. Men dock inga vinterskor. Så jag ska fråga mamma vad hon kan donera till mina vinterskor så lägger jag bara ut resten själv!

Jag älskar att jag äntligen jobbar och har lite mer än 500 kronor i månaden som jag får av mamma :D

Jenny Högström


Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

uggs är så sköna !

2009-09-24 @ 17:44:10
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äckta uggs kostar lite mer än 2000 :p

2009-10-04 @ 18:00:11
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0