Gaaah Hubbelina in my heart!




Kolla bara vad hon kan lilla hubbelina! min kära nya kamrat, datan! köpt en liten dator och älskar den massor! den ska hjälpa mig att klara trean på gymnasiet och allt kul man kan göra med en fungerande data som inte gör som min gamla och hackar och muppar! (ni som känner den vet hur den håller på asssåååw! :)

så jag kände att jag förtjänade en ny dator och förhandlade mig till att köpa en ny och betalade 2000 själv och mama och papa var trevliga nog att betala 1500 var. Puss på er!

Snart blir det tillbaka till östadkulle som gäller. världens finaste underbaraste plats. åååh. torsdag eftermiddag smäller det. jag och frida sätter oss på tåget och åker till alingsås.

Nu ska jag och Hubbelina hitta en bra hemsida som ger oss True Blood säsong 3.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0